zondag 14 augustus 2016

San Diego

Vandaag heeft mijn Jantje de ganse dag mogen invullen. Dit zullen jullie zodra ook wel merken aan de foto’s! ;-p
We zijn naar Balboa Park geweest. Dit is een groot park midden in San Diego, waar vanalles te doen en te zien is! We hebben daar oa. het Air & Space Museum, het Miniature Railroad museum, het Natural History museum EN het Fleet Space & Science Center gedaan!! Een héle boterham dus ;-)
Daarna (omdat de kindjes en ik héél flink waren geweest), hebben we onszelf getrakteerd op Mc Donalds! ;-p Lekker, lekker!! De locatie echter waar we het lekkers zijn gaan eten was niet bepaald koosjer…… Ik heb mij nog nooit zo slecht op mijn gemak gevoeld in een Mc Donalds als daar….!! Héél raaaaaaaaaaaaar en vooral héél eng volk dat daar zat… Ik begin stilletjesaan te begrijpen waarom de meeste Amerikanen kiezen voor de drive-in ipv binnen te komen eten... We hebben dan ook snel ons eten binnengewerkt, zonder ook maar met iemand oogcontact te maken en zijn dan ook snel doorgegaan daar! Ons Laura haar frietjes waren zelfs nog niet op, maar die heeft ze in de auto dan maar verder opgesmuld…. 
De meisjes hebben vanavond ook nog eventjes gezwommen en we hebben de dag weer afgesloten met een leuke film! (pluspunt van dit motel dat ze een gratis dvd kast hebben) :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten