vrijdag 15 juli 2016

Klaarwakker!

Na 26u wakker geweest te zijn was ik na amper 3 uurtjes slaap alweer klaarwakker! Mijn hersenen zeiden: 'UITGESLAPEEEEN' terwijl mijn lichaam mij toch iets anders vertelde! ;-p
Het is nog midden in de nacht, dus om mijn tijd een beetje te doden, typ ik alvast dit blogje maar.

We zijn na onze vlucht van Minneapolis naar Denver in één keer onze huurauto gaan afhalen bij Avis.




Daar probeerden ze ons nog een grotere auto aan te smeren, (zij zien natuurlijk ook wel dat die doodvermoeide Belgjes misschien wel eens een gemakkelijke prooi zouden kunnen zijn om vanalles aan te kunnen smeren!) Maar die doodvermoeide Belgjes waren dan tòch nog alert genoeg om daar niet op in te gaan! ;-P Dus wij (héél blij met onze Minivan) richting ons eerste motel!






Nu kan de fun écht beginnen! WHOOPWHOOOP! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten